Vi har inte försvunnit

Vi har inte försvunnit från jordens yta men både jag och Johanna har fullt upp för tillfället.
Jag har visserligen semester fortfarande men med flyttkaos i hemmet samt försök till studier så finns inte orken riktigt där.
Lionel stortrivs i alla fall i sitt Barbierosa rum och alla vi andra trivs även vi som fisken i vattnet.
Finns en del kvar att packa upp men det får bli ett projekt som får ta den tid det tar.

//Jelena

#1 - - Eva Ögren Sörenby:

Hej Jelena
Fick reda på denna blogg av min syster Maria Sörenby. Jag har också en son med autism och jag känner igen mig i det du skriver. Tack Eva

Svar: Hej!
Förlåt för sent svar, har missat att du har skrivit.
Maria har berättat om din son och hoppas att du även i fortsättningen tycker om våran blogg. :)
ellisarnas.blogg.se